دلتنگی هایی برای یک دوست

با سلامی به پهنای دلتنگی هایم 

 

می خواهم بنویسیم ولی زبان ودستم به اصطلاح بند آمده اند و نمی دانم از چه و از که بنویسم فقط چیزی ذهنم را به خود مشغول کرده دوستی ارزشمند فردا به مسافرت خواهد رفت و این سفرش حدود 20روز طول خواهد کشید از او خبر ندارم شاید هم امروز به راه افتاده باشد، امیدورام سفرش به سلامت باشد و هرگونه حادثه ای به دور. با این که در کنارم نیست ولی ناخودآگاه نمی دانم چرا وقتی زمان سفرش می رسد دلم برایش تنگ می شود؟!  

واقعاً نمی دانم؟!! 

 

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست 

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

انصراف از سفر فقط برای علاقه به نمایشگاه کتاب!!!

با سلام   

 

امروز عصر قصد داشتم با سرویس اداره برم ترمینال آخه هم دیشب و هم صبح زود بلند شده بودم و وسایلم را جمع کرده بودم. همه چیز مهیای سفر بود که در آخرین لحظات ( حدود یک ربع به ۲ بعد از ظهر ) اعلام کردند  که همکاران برای گرفتن بن  باید به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند! هم خوب بود و خوشحال شدم « مفت باشه .... » و هم فردا نمایشگاه تموم می شد و باید امروز   می رفتم بن ها را گرفته - خرید هم می کردم. خلاصه مجبور شدم سفرم را عقب بیاندازم  به امید آن که برای زیاد نشان دادن تماشاچیان نکشانده باشندمان نمایشگاه و به امید آن که سال آینده نمایشگاه پربار تری داشته باشیم.  

دعوت نامه برای شرکت در مراسم جشن

                                             به نام خدا 

  

خدمت همه کسانی که ساکن بندرعبّاس هستند و یا قراره پنج شنبه شب در شهر زیبای بندرعبّاس باشند سلام عرض می کنم - به همّت انجمن موسیقی استان هرمزگان و با همکاری دیگر انجمن ها مراسم جشنی از ساعت: ۱۹ به مناسبت این ایّام خجسته در فرهنگسرای طوبی واقع در خیابان غفاری برگزارمی شود و از همه علاقمندان دعوت می شوند به این مراسم بیایند .

ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب در استان هرمزگان

ششمین نمایشگاه بزرگ سراسری کتاب در استان هرمزگان 

 

از: 19/12/87 لغایت: 25/12/87   

ساعت های بازدید: 9صبح تا 12 ظهر و 4 بعد از ظهر تا ۹ شب 

  

 به نظر می رسد همانطوری که به غذا و پوشاک و وسایل مادّی برای شروع بهاری جدید نیازمندیم روحمان هم به کتاب هایی جدید نیازمند باشد!!!!!!!

ادامه مطلب ...

هم عرض تسلیت و هم عرض تبریک!!!

 سلامی هم برای تسلیت و هم برای تبریک  

  

دیروز شهادت امام حسن عسکری (ع) بود - شهادت ایشان را به پیشگاه ولی عصر (عج) و تمامی مسلمانان جهان تسلیت می گم.  

 

 ولی باید اعتراف کنم چیزی در تلویزیون دیدم که چون یادم به این اتّفاق مهّم نبود شوکه شدم؛ بله تا بعد از فیلم سینمایی شبکه یک، گوشه تلویزیون تصویری از گنبد حرم امام یازدهم (ع) را زده بودن و پیام  های تسلیت زیرنویس می شدن ولی بعد یکباره دیدم هم آهنگ ها تغییر کرد و هم تصویر گوشه که نوشته شده بود یا صاحب الزمان(ادرکنی)!!! ابتدا پیش خود گفتم حتماً چون امروز جمعه است و می گویند متعلق به امام عصر (عج)؛ این را نوشتن ولی بعد با زیرنویس تلویزیون دانستم که سالروز آغاز امامت ایشان است. احساس خیلی خوبی بهم دست داده بود و به راستی امسال چه تقارنی است آغاز امامتشون درست در روزی است که متعلق به ایشانه. از ایشان برای این ندانستن عذرخواهی کرده و به همه مسلمانان این روز را تبریک می گم.

به نام او  

 

چقدر دیر متوجّه می شویم زندگی همان روزهایی است که آرزوی زود گذشتنش را داریم.                                    

                                                       « دکتر شریعتی » 

   

  امروز تولّد دوستی بزرگه البتّه اگه من را هم از دوستداران خود بدونه تولّدش را تبریک می گم و برایش آرزوی موفقیّت روزافزون دارم.

شروعی دوباره

به نام خداوند عشق، هنر و زیبایی 

 

با سلامی خدمت همه دوستان و دشمنان امید است بتوانم از این راه به تعداد دوستانم اضافه و از دشمنانم بکاهم خدا را چه دیدین شاید دشمنان را از دست دادم شاید هم ...   

 

هر کس بد ما به خلق گوید  

ما سینه او نمی خراشیم 

ما خوبی او به خلق گوییم  

 تا هر دو دروغ گفته باشیم