انصراف از سفر فقط برای علاقه به نمایشگاه کتاب!!!

با سلام   

 

امروز عصر قصد داشتم با سرویس اداره برم ترمینال آخه هم دیشب و هم صبح زود بلند شده بودم و وسایلم را جمع کرده بودم. همه چیز مهیای سفر بود که در آخرین لحظات ( حدود یک ربع به ۲ بعد از ظهر ) اعلام کردند  که همکاران برای گرفتن بن  باید به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند! هم خوب بود و خوشحال شدم « مفت باشه .... » و هم فردا نمایشگاه تموم می شد و باید امروز   می رفتم بن ها را گرفته - خرید هم می کردم. خلاصه مجبور شدم سفرم را عقب بیاندازم  به امید آن که برای زیاد نشان دادن تماشاچیان نکشانده باشندمان نمایشگاه و به امید آن که سال آینده نمایشگاه پربار تری داشته باشیم.  

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

واقعاً چقدر علاقه!!!

ضمناً باید بهتون تبریک گفت به ما که بن ندادن گریه هم کردیم ندادن

خواهش می کنم
به نظرم بروید باز هم گریه کنید حتماً خواهند داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد