تولّدم مبارک!!!

به راستی چقدر دیر متوجّه می شویم زندگی همان روزهایی است که آرزوی زود    

 

 گذشتنش را داریم  « دکتر علی شریعتی »    

 

امروز تولّدم است؛ به خودم تبریک می گویم! راستش یه کمی     

 

دلم گرفته 

 

 آخه تقریباً همه ی اونایی که منو می شناسن     

 

می دونن که عادت دارم اگر روز تولّد کسی را بلد باشم حتماً حتماً     

 

و از هر راهی که شده بهش تبریک بگم ولی هیچ کس به من این     

 

روز را از هیچ راهی تبریک نگفت!   

 

         

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://ghare-B-kasi.blogsky.com

تولدت مبارک گلی خانم. امیدوارم که دلت مثل تابستون همیشه گرم باشه. بهم سر بزنی خیلی خیلی خوشحال میشم. منتظر حضور گرمت هستم.

با سلام و تشکّر برای تبریک تولدم شما اولین نفری بودین که به من تبریک گفتین سپاسگذارم

خلیل خوش رو یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://khalil-khoshrou.blogsky.com


سلام خواهر خوبم ...

راستش من اتفاقی وبتونو دیدم مطالبتون خوبه بهترم میشه

موفق و سربلند باشین.

راستی تولدتونم مبارک.

با سلام و تشکّر برای تبریک تولّدم شما دوّمین نفری بودین که به من تبریک گفتین سپاسگذارم
البتّه ناگفته نماند دیشب یکی از دوستان صمیمی ام وقتی ۴۷ دقیقه وارد روز ۲۶ مرداد شده بودیم پیام تبریک به موبایلم داد ولی باز هم از شما تشکّر می کنم

امامدادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک انشالله سالم وتندرست باشی ..گمون نکنم دیر تبریک گفتم .چراشیرینی کوچولو

سپاسگذار
درمورد زمان تبریک خودتون چی فکر می کنید؟!

امامدادی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
خوبی.. تولد من 1/1 هست کسی برایم تبریک نگه برام مهم نیست درصورتی که زیاد بهم تبریک میگن

سلام ممنونم
خدا شانس بده!

خراسانی چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام خانم مکی نیا. واسه تبریک بیش از اندازه دیره. اما می بینید که: با اینکه سالهاست از سیرجان رفتم اما خوب بلدم آشناهای قدیمی رو پیدا کنم. شاید هم تونستم شمارتون رو پیدا کنم..... معرفته دیگه

با سلام و سپاسگذار نمی دونم چطوری آدرس وبلاگ منو پیدا کردین به هر حال سپاسگذارم اگر شما شماره تون را بدین من اون نظر را تایید نمی کنم ولی با شماره تان تماس خواهم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد