ای کاش خدا ...

دلم گرفته برای همه چیزهایی که از دست داده ام

 

 دلم گرفته برای چیزهایی که می تونستم داشته باشم ولی ازم گرفتند                  

 

اونایی که داشتن من ضرری بهشون نمی زد.     

 

دلم گرفته برای اینکه ازم انتظاراتی دارند که رها کنم چیزهایی را که                            

 

به سختی به دست آورده ام.                                                                                   

 

دلم برای همه خاطراتم تنگ شده هیچ کس نیست که باهاش درددل کنم.                

 

بهترین دوستانم از اینجا رفته اند.                                                                            

 

امروز تهمتی بهم زده شد که خیلی زود اون چیزی که گم شده بود پیدا شد               

 

ولی تا حالا کسی این قدر حقیرم نکرده بود این قدر رسمی بهم نگفته بودند دزد!      

 

گاهی با خود می گویم: کاش لااقل برش داشته بودم تا حالا این قدر حالم                     

 

نگرفته بود. برام خیلی جالبه که صاحب اون چیزی که گم شده بود گفته:               

 

« حتما دیده که من فهمیده ام اومده گذاشته اش تو اتاق! »                                      

 

من امروز اصلا طرف اتاقش نرفته بودم!                                                                 

 

قبلش هم گفته بود: « به بهونه صبحانه خوردن ... »                                                 

 

جالبه من ۲ هفته است که تقریباْ هرروز روزه ام و اصلاْ صبحانه نمی خورم!       

  

ای کاش خدا دلم را به تو می داد      

     

تا بدانی که عاشق شدن چه دردی دارد