بهترین پیامی که به مناسبت تولّد امام زمان (عج) دریافت کردم...

 با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان گرامی که محبّت کردند و در     

 

روز عید نیمه شعبان من را فراموش نکردند و با فرستادن پیام هایی من را     

 

هم در شادّی خود شریک کردند ولی از آن جا که این پیام بیشتر بهم     

 

چسبید گفتم خواندنش خالی از لطف نیست: 

    

  

« توضیح: این پیام توسط یکی از دوستان صمیمی ام به نام : سرکار خانم    

     

 طیّبه بارانی برایم ارسال شد. »    

 

 

مهدی جان!    

    

سؤالی ساده دارم از حضورت    

    

من آیا زنده ام وقت ظهورت؟    

    

اگر که آمدی من رفته بودم    

    

اسیر سال و ماه و هفته بودم    

    

دعایم کن دوباره جان بگیرم    

    

بیایم در رکاب تو بمیرم    

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

http://www.riverart.net/notes/dialogues2/persian/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد