سؤالی ازرئیس سازمان میراث فرهنگی هرمزگان در مورد قلعه پرتقالی ها

به نام آفریننده زیبایی ها 

 

هر بار که به قلعه پرتقالی های جزیره هرمز می روم این سؤال برایم مطرح می شود چرا برای قلعه پرتقالی ها بلیط ورودی         نمی گیرند؟! 

در دیداری که جمعه گذشته از قلعه داشتم و با انبوه مسافرانی که برای بازدید از قلعه آمده بودند روبرو شدم باز این سؤال برایم یادآوری شد آخه در همین ایّام عید می توانستند از درآمدی که از طریق بلیط ورودی کسب می شود کمی کمک به باز سازی قلعه کنند تا دوباره مرمت های انجام شده زودتر از دیوار قدیمی قلعه فرو نریزد و خروجی قلعه تبدیل به زمین فوتبال نشود حال می گوییم خرج مصالح ساختمانی آنقدر زیاد است که نمی توان حتّی یک متر از دیوار قلعه را مرمت کرد، آیا نمی شود سیم خاردار دور قلعه را تعمییر کرد تا زمین فوتبال به جای دیگری منتقل شود؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.waheed.blogsky.com

سلام!
وبلاگت قشنگه.... به وبلاگ من هم بیا ... تبادل لینک میخای..؟؟؟؟؟؟؟
منتظر جوابم......بای بای...

سپاسگذار از آموزش آپلود عکس بسیار ممنونم راست گفته اند اگر دانش خود را در اختیار دیگران نگذاری از دانشت کاسته می شود از این که این آموزش را در اختیارم نهادین ممنونم ضمناً به وبلاگتون سر زدم خیلی باسلیقه طراحیش کرده این.
اگر دوباره به وبلاگم سری بزنین حتماً خواهید دید که وبلاگتون را لینک روزانه قرار دادم. و ضمناً در مورد آن،مطلبی با قرار دادن اوّلین عکس در وبلاگم نوشته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد